tisdag 13 oktober 2015

Ny säng


Jag har mycket idéer som poppar upp i skallen. Men det är inte alltid jag lyckas få tummen ur att genomföra dom. Särskilt inte när det gäller de större projekten. Det ska helst gå fort och jag vill helst göra det NU.
Men då har jag sån tur att jag har en Fru som då och då genomför det där som finns inne i min skalle.

Den här gången var det två lastpallar på 80x150 cm som jag släpade hem från gamla jobbet, till Fruns muttrande. 
Men numera är dom vitmålade och med en laserad bräda som topphylla, fick vi en ny sänggavel.


Kudden med koppar, på sängen, är också ett återbruk. Men av min mor. Gjord av gamla jeans och diverse överblivna tygbitar från bl.a. mina gardiner.
Hon har också en blogg, kallar sig MummoLee och är en jäkel på symaskin och stickor. En hel del återbruk brukar smyga sig in hos henne också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar